Senin, 25 September 2017

05.18

Profile

  • Drama: Save Me (literal title)
  • Revised romanization: Goohaejwoe
  • Hangul: 구해줘
  • Director: Kim Sung-Su
  • Writer: Jo Geum-San (webcomic), Jung Shin-Gyu, Jung Yi-Do
  • Network: OCN
  • Episodes:
  • Release Date: August 5, 2017 --
  • Runtime: Sat. & Sun. 22:20
  • Language: Korean
  • Country: South Korea

Alur Cerita :

4 pria muda, yang tidak memiliki pekerjaan, menghadapi wanita di gang. Wanita itu mengatakan “selamatkan aku.” Wanita itu terlibat dengan kelompok religius pemujaan.

Notes

  1. "Save Me" takes over the OCN Sat. & Sun. 22:20 time slot previously occupied by "Duel" and will be followed by "Black" October, 2017.
  2. Based on the webcomic series "Sesang Bakeuro" by Jo Geum-San (published from June 21, 2011 to January 16, 2013) via comic.daum.com/webtoon.
  3. First script reading took place April, 2017 at Studio Dragon Corporation in Sangam-dong, Seoul, South Korea.

Cast

Save Me-TaecYeon.jpg Save Me-Seo Ye-Ji.jpg Save Me-Woo Do-Hwan.jpg Save Me-Cho Seong-Ha.jpg Save Me-David Lee.jpg
TaecYeon Seo Ye-Ji Woo Do-Hwan Cho Seong-Ha David Lee
Han Sang-Hwan Im Sang-Mi Seok Dong-Cheol Baek Jung-Ki Woo Jung-Hoon
Save Me-Ha Hwe-Jung.jpg Save Me-Jung Hae-Kyun.jpg Save Me-Yun Yoo-Sun.jpg Save Me-Jang Yoo-Sang.jpg Park Ji-Young
Ha Hwe-Jung Jung Hae-Kyun Yun Yoo-Sun Jang Yoo-Sang Park Ji-Young
Choi Man-Hee Im Joo-Ho Kim Bo-Eun Im Sang-Jin Kang Eun-Sil
Save Me-Jo Jae-Yun.jpg Save Me-Son Sang-Gyeong.jpg Save Me-Son Byung-Ho.jpg Save Me-Jang Hyuk-Jin.jpg Save Me-Kim Kwang-Kyu.jpg
Jo Jae-Yun Son Sang-Gyeong Son Byung-Ho Jang Hyuk-Jin Kim Kwang-Kyu
Jo Wan-Tae Jo Wan-Duk Han Yong-Min Lee Kang-Soo Woo Choon-Gil
Save Me-Go Joon.jpg Save Me-Kang Kyung-Hun.jpg Save Me-Choi Hyuk-Joo.jpg Save Me-Park Soo-Yeon.jpg
Go Joon Kang Kyung-Hun Choi Hyuk-Joo Park Soo-Yeon
Cha Joon-Koo Lee Ji-Hee bar owner Police Officer Choi
Additional Cast Members:

Download Link :

Episode 01 : Link 1  /  Link 2  |||   Subtitle English  -  Indonesia
Episode 02 : Link 1  /  Link 2  |||   Subtitle English  -  Indonesia
Episode 03 : Link 1  /  Link 2  |||   Subtitle English  -  Indonesia
Episode 04 : Link 1  /  Link 2  |||   Subtitle English  -  Indonesia
Episode 05 : Link 1  /  Link 2  |||   Subtitle English  -  Indonesia
Episode 06 : Link 1  /  Link 2  |||   Subtitle English  -  Indonesia
Episode 07 : Link 1  /  Link 2  |||   Subtitle English  -  Indonesia
Episode 08 : Link 1 Link 2  |||   Subtitle English Indonesia
Episode 09 : Link 1 Link 2  |||   Subtitle English Indonesia
Episode 10 : Link 1  /  Link 2  |||   Subtitle English  -  Indonesia
Episode 11 : Link 1  /  Link 2  |||   Subtitle English  -  Indonesia
Episode 12 : Link 1 Link 2  |||   Subtitle English  -  Indonesia
Episode 13 : Link 1  /  Link 2  |||   Subtitle English  -  Indonesia
Episode 14 : Link 1 Link 2  |||   Subtitle English  -  Indonesia
Episode 15 : Link 1  /  Link 2  |||   Subtitle English  -  Indonesia
Episode 16 : Link 1  /  Link 2  |||   Subtitle English  -  Indonesia

0 komentar:

Posting Komentar